2020. április 6., hétfő

GALLERY QUIZ IV.


Ebben a képtárban a múlt század hetvenes éveiben, azoknak is az elején jártam először, de a mellékelt fotók tavalyelőtt készültek. (2018-ban kiállításom volt a városban, nem is túl messze a palotától, ami helyet ad a múzeumnak.) A fenti két kép már akkor, ötven éve is lázba hozott, nem csoda, ha először őket  kerestem, illetve kerestük meg Dórával (aki több fotón is feltűnik), mert neki is még a múlt századból ismerős ez a galéria. Hol jártunk?








3 megjegyzés:

Unknown írta...

Puskin? Szentpétervár közelében? Üdv.: Ruzics Ibolya

Unknown írta...

Bár elküldtem már a válaszomat, a Puskin Múzeumot jelöltem meg, de szeretnék itt egy utólagos megjegyzést tenni. Ezen a ponton majdnem feladtam a játékot, ugyanis nem jutott eszembe a La Danse festőjének neve, sehogy nem bukkantam nyomára, pedig nekem is kedvencem a világhírű alkotás. Tegnap,a VIII. Kvíz megfejtéséért, a híres római kolostor kulcsa után kutakodva (melyet egy pirospozsgás arcú apáca őriz), egészen véletlenül, - messze túl a blogon - rátaláltam The Dance II.(260cm X 391cm) leírására. Igen, Henri Matisse! Később, itt a blogon, a visszaemlékezések között találtam egy megjegyzést: "Matisse mindenek fölött!"/O.I./ Többé nem felejtem el, ebben biztos vagyok. Szóval, érdemes Rómába kirándulni, akkor is, ha ez csak virtuálisan lehetséges!
Ruzics Ibolya

Archit3ct írta...

Szentpétervár, Ermitázs.