2020. április 28., kedd

GALÉRIA KVÍZ XXVI.


Már bemutattam két olyan képtárat is, ahová A követ és a fáraó című könyvem írása közben utaztam el, egy kicsit hivalkodóbban úgy is fogalmazhatnék: tanulmányúton jártam bennük. A fenti fáraós kép, amelynek szignója nyilvánvalóan hamis és alkotója is kérdéses, nem csak nekem jelentett álmatlan éjszakákat, de jókora fejtörést okozhat annak a múzeumnak is, amelyet ma ki kell találnotok. A bizonytalanságukra utal, hogy három különböző időben történt látogatásom során az épület három különböző termében bukkantam rá a méretes festményre. Na persze vannak a hatalmas múzeumnak ismertebb és jobban számontartott darabjai is, le is fotóztam néhányat, nekem azonban mégiscsak ez a legfontosabb.  















1 megjegyzés:

Archit3ct írta...

Ez is New York, Metropolitan Múzeum. (de ezt csak a könyvből tudom, sajnos nem láttam még)