2018. szeptember 28., péntek

ANKARA ÚJRA


Ankara. Hét éve jártam itt először, 2011 tavaszán, egy helyi egyetemen tartott konferencián fontoskodtam, sőt a grafikus diákoknak workshopot is tartottam, a tanár kollégákkal meg bebarangoltam a közeli Kappadókiát. (Başkent Üniversitesi). A következő látogatás öt éve volt, a Güler Sanat Galériában nyílt kiállításom a török-magyar galériás házaspár - Gabi és Kemal - jóvoltából. Most újra itt, és újra Kemal kurátorsága mellett (Gabi, hiányzol!) készülök a következő kiállításra – ami azt jelenti, hogy a munkák egy részét itt csinálom meg -, de azért marad idő szétnézni a hatalmas városban is, ami persze olyan helyszínek felkeresését is jelenti, ahol egyszer (vagy kétszer) már jártam. A megnyitó jövő pénteken, még útra lehet kerekedni (Utisz Blog olvasóknak extra baklava!)











Nincsenek megjegyzések: