2016. június 18., szombat

NYÁRI TÁRLATOK



Egyelőre a júniusi kiállítások: a pozsonyi, a „Paradoxonometria” című tárlat, a Magyar Intézet hivatalos meghívója szerint ugyan csak június 30-ig lenne nyitva, de mivel a nyári szünetben nem nyílik új kiállítás, ezért aki arra jár, és nyitva találja az épületet, az a kiállítást is megnézheti augusztus végéig. Azért érdemes informálódni, mielőtt valaki nekiindulna. 

Varsóban a 25. Plakátbiennálét ünneplik, vagyis azt, hogy ötven éve ez a legfontosabb plakátesemény a világon. Na jó, lehet, hogy egy kicsit elfogult vagyok, mert ennek a huszonötnek több mint a felén én is részt vettem, sőt volt, hogy díjat is nyertem. Ezúttal verseny nincs, megkértek viszont ötven plakátművészt, hogy küldjék el egy-egy plakátjukat a jubileumi tárlatra, ezekből aztán cityposterek is készültek, tele van velük Varsó. 
 
Az MMA és a Kepes Intézet Mesterkulcs című vándorkiállítása Kolozsvár (Művészeti Múzeum) és Sepsiszentgyörgy (Erdélyi Művészeti Központ) után június 25-től Marosvásárhelyen a Kultúrpalotában tekinthető meg. 

Itáliában, a csizmasark-közeli Materában (Ott forgatta Mel Gibson a Passiót) június 25-én közös kiállításom nyílik Guntars Sietins-szel, akivel ez már a harmadik közös tárlatom lesz (Budapest, Potenza, Matera.)     



  

Nincsenek megjegyzések: