2010. augusztus 27., péntek

HA MAJD...

Ha majd egy megnyitón,
vagy nem tudom, lehet,
hogy rámköszönsz a metrón,
ha dolgozni megyek;
a helyszín voltaképp
mindegy, s az sem titok,
hogy nem én leszek az
majd, csak hasonlítok;
s te is emlékeztetsz
arra, aki talán
egy rajzom nézi épp
e lap túloldalán.
_

If at an opening or
– I don’t know – in the tube
as I just go to work
you say a quick salute;
the place doesn’t matter,
but let me tell the truth:
I won’t be that fellow
just someone like - of course
you’ll also resemble
somebody else who might
just look at my drawing
that’s on the other side.
_

Bólintok majd, ha rámköszönsz,
holott nem én leszek,
akit a sors hozzádsodor,
csak emlékeztetek
valakire, …
….. mindegy, te is
hasonlítasz csupán,
arra, ki e pillanatban
versem olvassa tán.
_

At an opening
or the commute
I'll somewhere
note your salute.
Pardoning deceit
but it won't be me
it is only my similarity.
And you, a resemblance,
might happen to be
viewing my works in
this gallery.

Nincsenek megjegyzések: