2009. november 13., péntek

MEGHÍVÓ

A Magyar Plakát Társaság „Égitestek, földi testek” címmel rendez kiállítást Székesfehérváron. A megnyitó november 14-én, szombaton 10 –kor lesz a Szabadművelődés Házában (Székesfehérvár, Fürdő sor 3.) A tárlat a Szkeptikusok Országos Konferenciájához csatlakozik, meg persze a csillagászat nemzetközi évéhez.
A kiálítók: Árendás József, Bakos István, Balogh István, Baráth Dávid, Baráth Ferenc, Darvas Árpád, Darvas Péter, Krzysztof Ducki, Felvidéki András, Gyárfás Gábor, Kemény György, Keresztes Dóra, Kulinyi István, Orosz István, Pinczehelyi Sándor, Szilvásy Nándor, Szugyiczky István, Tóth Tamás, Varga Gábor Farkas.
A fenti plakát szövege:
Tsillagokat számlálsz, lennék bár ha az égbolt
tsillagaimmal mind nézni szemed fogom én. (Plátó)

November 19-én, csütörtökön este 8-kor Ljubljanában, az NLB Avla Galériában (Trg republike 2.) nyílik Orosz István kiállítása. A kiállítást 2010. január 14-ig, munkanapokon 8-tól 6-ig lehet megnézni. A megnyitót megelőző napon, 18-án délután kettőtől a Kino Siskában (Trg Prekomorskih brigad 3.) az “EMZIN Visual Communication Seminar” keretében előadást tart és filmeket is vetít O. I. További részletek a Kino Siska honlapján, illetve Rene Wanner Posterpage-én.

1 megjegyzés:

Főfüge írta...

Művész Úr!

Az én oldalam az nem olyan komoly, mint a Tiéd, mert az nagyon is az, de egyszer Te is lehetsz komolytalan!:))) Gyere közénk fiatalodni, ha van kedved! Ha Te nyersz, és nem tetszik az ajándék, akkor becserélem Neked egy Tavarisi konyec című plakátra. Ez most komoly! Van belőle bőven, bespejzoltam annó!

Várunk szeretettel!


Itt jelentkezhetsz játékra, a kísérletet nehogy komolyra vedd!!! Csak jelentkezz! Persze, vicces válasz jöhet.
Várlak szeretettel. A játék ötlete, Viki után szabadon!
János
http://sonaj51.blogspot.com/2009/11/tergorbulet.html

BÁRKI JELENTKEZHET! Ja! És keressük meg barikát! A csillagközit! A Vikiét! (toritextil)


Ez se rossz, azt kellet ellenőrző szónak beírni: resti Én még voltam Restibe! Mecsoda különbség!