2021. augusztus 8., vasárnap

FILMEK, KIÁLLÍTÁS ÉS KÖNYVBEMUTATÓ

 

A jövő héten indul a Kecskeméti Animációs Filmfesztivál, a 15. KAFF.  Ha jól számolom, mindegyiken ott voltam, olykor filmmel is szerepeltem, sőt akadt köztük olyan, amelyik nyert is.  Most versenyfilmem nincs ugyan, de három kísérőprogramhoz azért van közöm. Augusztus 12-én, csütörtökön 2-kor a Hírös Agórában egy retrospektív összeállításban mennek a régi filmjeim, utána, 5-kor a  Bozsó Gyűjtemény épületében (Klapka utca 34.) kiállításom nyílik, amelyet Szecskay András barátom, a gyűjtemény kurátora nyit meg (a meghívó szerint a megnyitó után én is tartok majd egy tárlatvezetést), másnap pedig, azaz 13-án pénteken (!) 3-kor ismét a Hírös Agórában egy könyvbemutatón veszek részt. Haris László és Kollarik Tamás könyvei mellett az én Páternoszter című regényem és Örömajkon örömének című „fejtágítóm” is szóba kerül. Lőcsei Gabriella fog beszélni róluk, illetve ő fog kérdezgetni, sőt ha minden jól megy, a könyvek is megvásárolhatók lesznek a helyszínen. (Gabi írása a Páternoszterről ide kattintva olvasható el.)  

A fenti fénykép az 1988-as KAFF-on készült, Keresztes Dóra, Gyulai Líviusz és Orosz István közös kiállítását akkor Buda Ferenc nyitotta meg.

Nincsenek megjegyzések: